Reklamacje

Aby złożyć reklamację produktu w przypadku problemów technicznych, należy odesłać do nas produkt wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem reklamacji. Pamiętaj, aby przetworzyć formularz reklamacji z powrotem do najszybszej obsługi.

Kliknij tu po formularz reklamacji

Czy Twoje zamówienie dostarczono uszkodzone lub niekompletne? Prosimy o kontakt w szczególności z naszym działem obsługi klienta.

Zawsze sprawdzaj zawartość swojej przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub braku zawartości przesyłki spisz protokół szkody kurierskiej (kurier powinien posiadać odpowiedni dokument). Jeżeli zauważyłeś uszkodzenie zawartości przesyłki po wizycie kuriera, niezwłocznie skontaktuj się z firmą kurierską (telefon znajduje się na liście przewozowym) i zażądaj ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu. Można tego dokonać w ciągu 7 dni od dnia odebrania przesyłki.